Kolektory 2.0 CDTI

W przypadku kolektorów fabrycznych klapy są zgrzewane do osi, w wyniku drgań zgrzewy nie wytrzymują, klapy odpadają i powodują uszkodzenie silnika, dlatego zalecamy kontrolę oraz naprawę nawet jeśli jeszcze nie widać żadnych niepokojących symptomów.

 

Kolektory regenerowane

Regeneracja kolektorów 2.0 polega na naprawie łożyskowania klap poprzez wstawienie odpowiednich tulei, wymieniamy również same klapy. Po wykonaniu naprawy nie ma już ryzyka oderwania się klapy i uszkodzenia silnika co zdarza się niezwykle często w kolektorach oryginalnych.

 

klapy 1

 

Kolektory zaślepiane

Zaślepianie kolektorów polega na stałym usunięciu klap wirowych oraz zaślepieniu otworów w których znajdowały się osie klap. Metoda polecana dla osób które niskim kosztem chcą na zawsze rozwiązać problem kolektora, jednak należy pamiętać, że w dolnym zakresie obrotów nadal może być wyczuwalny mniejszy moment obrotowy. W każdej chwili można również wrócić do klap wirowych.

zaslep 2zaslep 3zaslep 5zaslep 6

TOP